D’ale Sabinei

De la primul ei țipăt, mi-am propus să nu uit nimic, să păstrez în memorie frumusețea fiecărei clipe pe care aveam să o petrecem împreună.

Am făcut fotografii care să mă ajute să-mi amintesc, dar am realizat că nu e suficient. Și-atunci am hotărît să scriu, poate, într-o zi, îi va face plăcere să se descopere și astfel...

Mă cheamă Ștefana, dar mama mă strigă Sabina!”

marți, 15 noiembrie 2011

Anatomia unor felii de pîine...

   Dimineaţă, la micul dejun pregătit de tăticul ei, Sabina, încă ciufulită şi cu somn printre gene, întreabă:
- Ce mi-ai dat aici, doi rinichi?!

No comment! 

5 comentarii:

Raul Sebastian Baz spunea...

Aceste felii ar putea fi de faptsi niste lobi de liver...

Sorana spunea...

...sau niste aripi de fluture...:) Cîtă vreme nu ne îngrădeşte nimeni imaginaţia, mîncăm ce vrem! :)

Anonim spunea...

Ce-mi place ca am dat de voi . Asta pentru ca a-ti dat voi de mine.

Super chestia cu rinichii. :)))))

Sorana spunea...

Mie, una, mi-ai făcut ziua! Mulţumesc şi ţinem aproape! :)

Alina Grozea spunea...

Genial! :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...