D’ale Sabinei

De la primul ei țipăt, mi-am propus să nu uit nimic, să păstrez în memorie frumusețea fiecărei clipe pe care aveam să o petrecem împreună.

Am făcut fotografii care să mă ajute să-mi amintesc, dar am realizat că nu e suficient. Și-atunci am hotărît să scriu, poate, într-o zi, îi va face plăcere să se descopere și astfel...

Mă cheamă Ștefana, dar mama mă strigă Sabina!”

sâmbătă, 25 iulie 2009

Șefa mică ...

Eram pe drum, în concediul nostru în Muntenegru și aveam o discuție poate mai aprinsă cu Romeo.
La un moment dat, Sabina ne întrerupe:
”Mama, tu ești șefa ?”
Rîzînd, i-am răspuns: ”Da, iubita mea, eu sunt șefa!”
”De ce?” a continuat ea. Și pentru că eram bine dispusă și cu chef de vorbă, i-am oferit o explicație foarte lungă și pompoasă, în cuvinte cît mai complexe și complicate, convinsă fiind că n-o să înțeleagă nimic. Dar ea mă năucește cu ”de ce-urile” și-atunci am fost și eu hotărîtă s-o năucesc cu răspunsul. Ei, ar fi cazul să încetez să-mi subapreciez copilul :) pentru că, după ce-am terminat, ea a avut ultimul cuvînt:
”Atunci eu sunt șefa mică !”
Am izbucnit în rîs și ziua a fost brusc mult mai frumoasă.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...