D’ale Sabinei

De la primul ei țipăt, mi-am propus să nu uit nimic, să păstrez în memorie frumusețea fiecărei clipe pe care aveam să o petrecem împreună.

Am făcut fotografii care să mă ajute să-mi amintesc, dar am realizat că nu e suficient. Și-atunci am hotărît să scriu, poate, într-o zi, îi va face plăcere să se descopere și astfel...

Mă cheamă Ștefana, dar mama mă strigă Sabina!”

duminică, 29 noiembrie 2009

Cum arată "te iubesc"?

   Îi place mult să coloreze, dar nu o atrag în mod special cărțile de colorat. Deşi le vrea pe toate! :)
Preferă să-i desenez eu sau altcineva căsuțe, rochițe, etc. pe care le colorează. Într-o asemenea "ședință" de pictură, uitîndu-mă cum stă cu limbuța scoasă, atentă să nu depășească liniile desenului am simțit din nou, acut, cum mă inundă dragostea autentică și am întrerupt-o din activitate sărutînd-o apăsat pe frunte.
Te iubesc! I-am spus. Știi cum arată "Te iubesc"? Poți să-mi desenezi un "Te iubesc"?
S-a uitat la mine și după ce s-a gandit o secundă, a răspuns:
”O mamă și-un copil?”
Am simțit mîngîierea divină...

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...