D’ale Sabinei

De la primul ei țipăt, mi-am propus să nu uit nimic, să păstrez în memorie frumusețea fiecărei clipe pe care aveam să o petrecem împreună.

Am făcut fotografii care să mă ajute să-mi amintesc, dar am realizat că nu e suficient. Și-atunci am hotărît să scriu, poate, într-o zi, îi va face plăcere să se descopere și astfel...

Mă cheamă Ștefana, dar mama mă strigă Sabina!”

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Cadouri pentru Ioana

   Ieri, Romeo şi-a adus prinţesa acasă la prînz. Aşa le-a fost înţelegerea, s-o ia mai repede de la grădiniţă. Nu ştiu de unde vine fixaţia asta, dar, dat fiind că o apucă o dată pe an, i-o îndeplinim şi-o luăm mai repede. Dar socotelile nu ne ies mereu cum vrem, prin urmare Romeo a decartat-o şi-a trebuit să plece. Hmmm, a venit acasă, ca să ce?! Să se uite la TV? Să se plictisească? Să mă înnebunească punînd o întrebare după alta? Naaaa! Nu sînt, dar mă pretind, o persoană cu idei. Puţine şi fixe. Prin urmare, ieri, am pregătit ad-hoc o şedinţă de lucru manual cu prinţesa mea. Trăiască world wide web-ul şi site-urile cu idei mai creţe decît ale mele. Că mult mi-au fost de ajutor. Am decupat, am colorat, am lipit, am povestit, am tăcut, am avut timp şi de mine şi de noi. Sabina a beneficiat de-o după-amiază cît de cît, eu mi-am demonstrat, din nou, că, dacă vreau, pot.
   Tot ieri a fost ziua Ioanei. Pot spune, fără să greşesc, că e prietena noastră comună de la Timişoara. A mea şi-a Sabinei şi nu ne certăm din cauza asta. Ioana se descurcă binişor, nu creează gelozii inutile. Prin urmare, aseară, Sabina şi-a exprimat dorinţa să-i spună la mulţi ani. Am sunat-o, odrasla-mi a dispărut cu telefonul la ureche - îi place să se plimbe cînd vorbeşte la telefon, că aşa-l vede pe taică-său că face şi-i mai interesant -, dar tot am auzit-o cînd i-a spus că i-a pregătit trei cadouri. Uau, cîtă generozitate pe fiică-mea, m-am gîndit, să-i dăruiască toată munca ei! Era ceva, de data asta n-am lăsat-o să fuşerească nimic, deci chiar a trebuit să depună efort întru creaţie. Ia priviţi:
Observaţii! În imagine avem o broscuţă pe un nufăr, un tort în formă de buburuză şi o floare pe care trebuia lipită o poză cu Sabina, dar a preferat să-şi scrie numele. Nu am avut acuarelele potrivite, deci n-au pictat cum trebuie farfuria de plastic. Sabina a decis că ceea ce se vede alb "zicem că e frişcă!" Zicem, iubire! Ah, se mai poate observa că-n scris nu e Ştefana pentru simplul motiv că nu vrea să înveţe să scrie Ştefana! Ha!

   Dimineaţă, se înfiinţează lîngă mine cu toate cele 3 cadouri. Eu nu zic nimic, îmi savurez cafeaua.
Mama, eu i-am zis că i le fac cadou, dar n-am zis că i le dau să le ducă. Oricînd vrea, poate să vină să le vadă la mine în cameră! Le punem pe perete?!
Dumnezeu are grijă de mine în momentele astea şi face în aşa fel încît cavitatea mea bucală nu este implicată în niciun proces de înghiţire. Nu de alta, dar riscurile ar fi prea mari. Nu merge să-mi muşc limba şi să mă abţin. Rîd cu toată pofta de care-s în stare. Romeo îmi spune că-i place principiul enunţat de fiică-sa, aşa o să-mi cumpere şi el o maşină nouă. Că telefonul mi l-a luat deja! :))
   Sabina se uită la mine fericită. "Am vrut să te dispun, mama!" Doamne, oare Ţi-am mulţumit destul? Atîrnăm cadourile pe creanga de pe perete - am mai avut zile în care am catindat la mama anului -. Avem amîndouă convingerea că Ioana va fi de acord cu plasamentul acestora şi o asigurăm pe această cale că niciodată, sub nicio formă, nu-i vom percepe vreo taxă de depozitare.
La mulţi ani, Ioana!!! :)

5 comentarii:

DOAR NOI spunea...

Imi doresc sa imi iau LIBER d ela nebunia in care traiesc si sa cunosc, simt si iubesc momente ca cele desfasurate d etine in compania ingerului tau, Sabina. :)


Sanatate si zambete, bucurii si minuni, impliniri si imbratisari!

Camelia spunea...

Ce frumusele cadouri !Si cand stii ,cata migala si indemanare sunt investite in ele ,parca le admiri altfel.Sunt de pretuit, dar si model pentru cei ,care vor sa ofere altfel de cadouri ,celor micuti si dragi.
Felicitari!

vavaly spunea...

Este adorabila fetita ta. Mi-a facut o reala placere sa te citesc in aceasta seara de sambata, cu copilasul dormind langa mine. Am zambit , ba chiar am ras la cele mai nastrusnice concluzii ale Sabinei. Felicitari pentru asa o dupa amiaza creativa. E o bucurie sa lucram cu copiii nostri, timpul trece altfel, raman amintiri palpabilei ale unei dupa amieze petrecute la masa de lucru.
Micutul meu inca daruieste cu generozitate ceea ce lucram, dar cine stie, peste un an poate va spune si el ca fetita ta: le pastram la noi, cine vrea sa vina sa le vada :). Simpatica foc, ce sa zic, iar tu scrii minunat, cu un umor incredibil. Ma bucur ca v-am descoperit.

Sorana spunea...

Claudia, ai grijă ce-ţi doreşti, s-ar putea să se îndeplinească! :) Eu una, aşa-ţi doresc!

Camelia, mulţumim pentru vizită şi aprecieri. Te salutăm, cu drag.

Vavaly, mi-ai făcut ziua! Mulţumesc! Voi trece des pe la tine "pe-acasă", atît pentru o lectură plăcută cît şi pentru ideile minunate pe care le împărtăşeşti cu generozitate.

vavaly spunea...

Ma bucur ca te-am inveselit si te asteptam cu drag la noi in casuta ca si in atelierul virtual de creatie. Ne face placere sa indemnam mamicile la lucru cu copiii si impartasim cu drag din ideile pe care le-am pus in aplicare cu copiii nostri si nu numai.
O zi frumoasa!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...