D’ale Sabinei

De la primul ei țipăt, mi-am propus să nu uit nimic, să păstrez în memorie frumusețea fiecărei clipe pe care aveam să o petrecem împreună.

Am făcut fotografii care să mă ajute să-mi amintesc, dar am realizat că nu e suficient. Și-atunci am hotărît să scriu, poate, într-o zi, îi va face plăcere să se descopere și astfel...

Mă cheamă Ștefana, dar mama mă strigă Sabina!”

miercuri, 23 noiembrie 2011

Lista Moşului...


   Frigiderul nostru arată ca un pom de Crăciun. Am atîrnat toţi 3, de toate pe el, chestii importante, care musai trebuie să ne sară în ochi exact la momentul potrivit! Problema-i că nici măcar un vultur nu ar mai distinge mare lucru printre magneţi, desene, reţete, programări, reclame, poze, etc.
   Mă pregăteam să "despodobesc bradul", cînd mi-au picat ochii pe lista din stînga. Mi-am amintit că i-a dictat-o bunicii ei, în octombrie. Tot atunci, mi-a fluturat-o pe sub ochi şi mi-a spus că-i pentru Moş Crăciun. Cred că i-am replicat că va trebui să facă o selecţie drastică, dar n-am citit cu atenţie doleanţele prezentate cu pix roz. Nu-i nimic, cu-atît mai bine m-am amuzat azi, parcurgînd cu ochi voioşi textul scris cu litere de tipar.
Să nu cumva să poată spune Moşul că nu pricepe despre ce e vorba în cuvînt!
Cunoscîndu-mi prinţesa, ştiu c-a vrut să umple coala A4, altfel nu-mi explic multe obiecte, altele sînt redundante, dar mă încîntă explozia de imaginaţie.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...